niedziela, 29 grudnia 2013

Pomysł na → warkocz holenderski


Jest to bardzo ciekawa propozycja na każdą okazję warto jest więc umieć go wykonywać.
Tutaj wytłumaczę jak zrobić podstawową wersję, z tyłu, możecie go jednak wykonywać z boku głowy, lub w formie wodospadu, o którym niedługo napiszę więcej. Nie przedłużając zaczynamy!



1. najpierw rozczesujemy dokładnie włosy, możemy też nadać im trochę objętości
2. na czubku głowy wydzielamy trzy pasma, tak jak w tradycyjnym warkoczu. Im cieńsze będą pasma tym wyżej będzie zaczynał się warkocz
3. pierwsze pasmo od lewej układamy pod pasmo środkowe, a później trzecie od lewej pod środkowe
4. do jednego z pasem bocznych dobieramy pasmo. Nowo powstałe pasmo znowu wkładamy dołem pod środkowe pasmo.
5. następnie powtarzamy tę czynność dokładając kawałek włosów do pasma bocznego,oczywiście musi to być pasmo przeciwne do poprzedniego. ( jak w kroku 4 dobieraliśmy z lewej strony to teraz musimy z prawej) i wkładamy dołem pod pasmo środkowe.
6. Powtarzamy kroki 4 i 5 aż dojdziemy do wysokości karku, od tego momentu pleciemy już tradycyjny warkocz.
7.Włosy związujemy gumką i delikatnie rozszerzamy warkocz. Jeżeli czujemy taką potrzebę możemy utrwalić upięcie lakierem do włosów.


♥Wbrew pozorom jest to bardzo proste upięcie, a za to bardzo efektowne. Przepraszam, że nie wstawiłam wam dokładniejszych zdjęć,bo nie mam chwilowo aparatu, ale mam nadzieję,że wszystko jest klarowne, w razie czego pytajcie w komentarzach :) Niedługo w pomysłach na fryzury pojawią się dokładniejsze zdjęcia lub nawet tutoriale :)

3 komentarze :

  1. super blog! :)
    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam http://fortunatelysad.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Warkocz wygląda bardzo ładnie. Puki co nie próbowałam go zrobić (na swoich włosach niewiele potrafię zrobić ;/).
    Kiedyś na pewno spróbuje :)
    Miłego wieczoru.!
    maly-ale-wielki-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo to będę czekać na dokładniejsze tutoriale! Dopóki nie zobaczę, to dla mnie zupełna abstrakcja taki warkoczyk :) Fajny pomysł na post!

    OdpowiedzUsuń